Ya bi çocuk herşeye ağlar mı oyuncak oyna dedim diye 1 saat aralıksız ağladı, otur diyorum ağlıyor,yemek ister misin diyorum ağlıyor herseye ağlıyor bi şeyden memnun olmuyor. Cenazemiz vardı cenaze sahibiyiz ağzımdan burnumdan getirdi ağlamaktan, her gördüğünü istedi,misafir geldi gitsinler diye saatlerce ağladı. Evden dışarı çıkmak istemiyor yerlere yatıyor gitmeyeceğim diye ne çöp atmaya ne markete hiç bi yere gidemez oldum. Üst baş beğenmiyor asla giydiremiyorum,her gelenin gidenin peşine ağlıyor bu yüzden kimse eve gelmez oldu gerçekten artık bunalıma girdim tükendim