Lilalilaliiiiilaaaa maşallah güzel kenara koyyosunuz hiç dışarı çıkmadan anca konur zaten yoksa mümkün değil , bu şekilde biraz daha biriktirip hiç faize bulaşmadan almak daha mantıklı o halde kendinizide kasmamış olursunuz faize bulaşmamış veya elinizdekiyle 1+1 alıp gelen kirayıda birikimin üstüne koyarsanızda mantıklı olabilir kendi evinizi alcanız zamanda 1+1 i satıp birikimide koyarsınız çok güzel olur