Kızım 3,5 aylık, sadece anne sütü alıyor. Bir kaç hafta önce ishaldi. Bu yüzden gayta ve idrar tahlili/kültürü verildi. Gayta da adenovirüs çıktı. İdrar numunesinde kontaminasyon dendi. Probiyotik başladık. Ve tekrra idrar verdik. Sonuç aynıydı. Bu sırada ishalimiz bitti. Ama doktorumuz emin olmak için bir kez daha idrar numunesi istedi. Üreme oluyor ve kontaminasyon deniyor. Torbayla numune alındığı için kesin sonuç vermiyor. Sonuçlarda “üreme” ifadesi geçince çok kaygılandım ama doktor bunun torbayla alınan örnekte kakadan bulaş olabileceğini söyledi. Bugün sonda ile numune verdik. Pazartesi sonuçlar çıkar diye bekliyoruz. Ama ben çok korkuyorum. İye denirse yatış ve antibiyotik tedavisi başlanıcakmış. İye durumuna dair neredeyse hiçbir belirti yok bu arada.
Bu yaşta bebeğinde İYE yaşayan var mı?
Belirtileriniz nelerdi, nasıl anlaşıldı?
Gerçekten sık yanlış pozitif çıkabiliyor mu?
Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim 🙏