mombabe D vitamini düşüklüğü yaşıyan var mı? Ne gibi belirtiniz oldu? Kilo alıp verememe ilgisi var mı acaba?
oylesinebiri__ mombabe benim d vitamini düşük kilo alamıyorum birde çok halsiz oluyorum canım bişey yapmak istemiyor iştahım olmuyor
nnoktaa mombabe Türk kadınlarının genelinde d vitamini düşüktür. Multivitamin ya da d vitamini kullanabilirsiniz.
ygzmoms mombabe benimde çok dusukmus. 30 olması gerekiyor 15 çıktı. Doktor güne verdi kirip iç diye unuttum şimdi görünce aklıma geldi
Cennet_kusu2891 mombabe benım hep düşüktür ayda bir d vitamini ampul alır kullanırım bir aylık ihtiyacım ı gorür her ay düzenli alırım almazsam anlarım agırlık halsizlik eklem agrılatı ıle nikendımı belli eder
mombabe oylesinebiri__ iyi geldi mi peki? Benimde düşükmüş. Halsizlik çok vardı ama ben normal bebek bakmak yorgunluğu sanıyordum
oylesinebiri__ mombabe evet şu sıralar kullanmayı unutuyorum yine başladı yorgunluk halsizlik size doktor yazdı mi ?
herseyimcocuk mombabe d vitamini ve demirim düşüktü kilo veremiyodum ikisinden de 3 ay kullanmamı söyledi Dr kullandım ve kilo vermeye başladım. Tabiki tek başına yeterli değil başka şeylere de dikkat etmek lazım ama tahlil yaptırıp eksikse kullanmanızı öneririm
ygzmoms Cennet_kusu2891 kaclik peki ? Hiç yapmadım açıkçası tedirgin oldum ya ilaç konusunda biraz tedirginim herseye de