gamzdmrc asliefe1 normalde aylık 500-600 gr alması bekleniyo ancak 4.ay atak haftalarının olduğu bi dönem olduğu için almayadabilir. Bi arkadaşımın bebeği öyleydi. Farkındalık artıyo etrafı izleme vs beslenmesi nasıl?
visneli asliefe1 bizde ayda 400 Gr almıştı 4 aydayız son iki aydır böyle doktor çok az dedi mama değiştirdik bakalım sizin kilonuz kaç
minnakanneyim asliefe1 az doktor 4 aydan sonra 500 gram normal dedi çişli bez sayısıda az 5 6 tane olmalı
asliefe1 gamzdmrc beslenme güçlüğü çekmiyor normalde mama artı anne sütü ilerliyorduk bu ay sadece anne sütüne geçtik böyle oldu. Etrafa ilgisi iyi keyfi yerinde akşamüstü atakları oluyor bi o zaman huysuz
b26ada Benimki 4. ay 50 g almıştı🥲 kilo alımı çok iyi bir bebek olmasına rağmen. Şimdi 5.5 aylık toparladı çok şükür🩷
asliefe1 visneli benimde diğer aya göre hareket etmem gerekiyor galiba kilosu genel olarak iyi ama Sonuçta bi artışı var o gerileyince korktım
gamzdmrc asliefe1 bildiğim kadarıyla ciddi kilo kaybı olmadığı sürece çok normal ama yine de kafanıza takılıyosa mutlaka destek alın kafanız rahat etsin
minnakanneyim asliefe1 meme reddi flan olduysa ondanda kilo alımı ve bez sayısı az olabilir siz annesiniz bebeğiniz doyup doyamadığini anlarsınız eğer doymuyorsa tabiki Mama verin
twinmom5450 asliefe1 walla öişli bez sayma muhabbeti de yeni çıktı galiba bez felan saymadım ama 4 aylık 800 gr civarı almıştı ama bebeklerim prematüreydi biraz hızlı kilo aldılar normalde bu kadar olmaması gerek total kilosu iyi ise alıma çok takılmayın bence