Anonymus 17 günlük bebeğim bazen 1 -1bucuk saat emiyor. Uyuyakalıyor çoğu zaman memede. Bu kadar uzun emmesi normal mi. Acaba doymuyor mu
mrtsh11 Anonymus doymuyor olabilir ,aktif emmiyodur sütte az geldiği için ilk ay benimde öyleydi sonra mama verdim öyle anladım ac olduğunu
b26ada Ben ilk ay 15 dk birini 15 dk birini verirdim toplam yarım saat emerdi. Ebeler böyle söylemişti. Daha fazla emince kustuğu için bıraktırıyordum.
Anonymus b26ada benimkide bazen kusuyor bazen hıçkırık tutuyor. Sarılık tehlikesi geçirdiği için kendim bıraktırmayada korkuyorum