Anonymus bende böyle hissettim. Bunların hepsi olağan hisler. Zannediyordum ki doğumdan çıkar çıkmaz içimde hiç bitmeyen bi mutluluk heyecan olacak. Hiç öyle olmadı. Depresifleştim, bebekle yalnız kalınca çok bunalıyordum. Zamanla azalıyo inanın. Kendinize haksızlık zulüm etmeyin zamanı gelince artık keyif almaya başlayacaksınız. Benliğinizi bi süre bi kenara bırakıyorsunuz hayatım bitti gibi hissediyorsunuz ama bu hisler hep geçiyo