azize1234 Merhaba kizim hep zayifti hep zayif 14.4 kilo agustos dogumlu 4 bucuk yaş şuan yani birde üstüne okul hastalik derken belkide 13 kilo olmuştur napicaz bu okul mikrop flan iyice zayiflayacak
simseklivekalpli azize1234 doktor ne diyor bu kadar zayifliga. Kıyas değil amacım ama benim oğluma da zayıf derim/derler 18 kg 5.5 yaşında. Persentilde nerede bu kilo çok düşük
Esoskirec azize1234 3 buçuk yaşında kızım 13 kg aynı dertten muzdaribim ama bizim boy da kısa 94 cm. Yeme düzeni nasıl acaba
edsn1 azize1234 merhaba argivit içiriuorum ben iştahı arttı ve boyu uzadı eskiden benim oğlum da benzer durumdaydı pereentilde en alt sınırdaydı toparladık çok şükür siz de toparlarsınız inşallah
azize1234 simseklivekalpli doktor birsey demedi bende 52 kiloyum hep 48 kiloydum hayatim boyunca ama tabi cok siska anne olarak üzülüyor insan
mrvalknn 4 yaş kız çocuklarının 13 kg üstü olması yeterlidir ve normaldir genelde 14-17 kg aralığında olurlar zaten
azize1234 Esoskirec bizimde öyleydi 4 bucuk simdi zar zor 14.4 yaptik tabi kreşe baslayinca hastalik ivir zivir derken yine kesiliyorlar