Bebeğim 8 aylık. 3 gündür çok fena hasta burun akıntısı öksürük halsizlik iştahsızlık.. dişte çıkarıyor. Doktora götürdüm dinledi ciğerini ciğere inmiş bu dedi. bi tane antibiyotik verdi. İlk defa antibiyotik kullanacağı için alerji yapar diye korkup bide alerji ilacı verdi. Açıkçası hiç içime sinmiyor antibiyotik vermek yani vermemde gerekiyor biliyorum. Doğal bi yöntemle halledmezmiyim başına gelen varmı. 8 ay çok küçük 😔