Seni o kadar iyi anlıyorum ki aynı durumu ben de yaşıyorum. Asla rahat edemiyorum evi pis görünce bi sinir geliyor. Doğum yaptıktan sonra 4 ay boyunca temizlikçi çağırdım aylık. Sonrasında bu nereye kadar böyle sürecek yavaş yavaş ben yapmaya çalışayım dedim. Oğlumu ana kucağına yatırıyorum eline oyuncak veriyorum o sırada hem şarkı söylüyorum ona hem temizlik yapıyorum acıktığında besliyorum, uykusu gelince uyutuyorum hem dinlenmiş oluyorum. Uyuduğunda da devam ediyorum temizliğe. Biraz acele acele oluyor ama bir şekilde yapıyorum içime de siniyor olduğu kadar artık diyorum.