aysevsn Kıvranmak falan yok işte bizde. Dümdüz gözünü hafif kapatıyor sonra açıyor. Saat 7den beri uyutmaya çalışıyorum ve hala uyumadı, uyuyacak gibi de durmuyor. 8. Hafta atağı ve gaz diye ümit etmek istiyorum ama 40ından beri dalma problemi var maalesef bizim. İnşallah geçer rahatlarız