kutsal6363 çok fena bir virüs covidden daha çok zorlamıştı, evdeki herkese de bulaştı.
Hastanede yatışı yapılan arkadaşları olmuştu kızımın, biz ayakta atlattık.
İshal, kusma, iştahsızlık devamında gözlerde enfeksiyon vs oldu. Semptomlara yönelik tedavi izlediler, kusması için dil altı tablet kullandık, gözü için damla, ağır kesici ateş düşürücü, probiyotik.
Sizin durumunuzda mutlaka hastaneye başvurmalısınız. Yatış yapılıp tedaviye başlanması gerekiyor olabilir.