atlasensa Bi sıkıntı olmadı. Son haftalarda şu fazlalığı çıktı şeker yüklemesi yaptirmamistim. 39.haftada daha da çoğaldığı için yatış verildi suni sancı verildi normal doğuma engel değilmiş çünkü. 7 saat sancidan sonra sezeryana aldılar. 3 gün kaldım hastanede 3 gün şeker ölçümü yaptılar. Şükür Bi sorun çıkmadı. Sende çok kafana takma Bi sorun olmuyor. Ben çok stres yapmıştım çok araştırdım falan doktor şu fazlaliginin bilinen Bi sebebi yok genelde gebelik sekeriyle alakalı oluyor yada olmuyor demişti. Sık sık kontrole çağırırlar o kadar.