mevamomm Şimdi biz yakın zamanda geçirdik ve hala etkileri devam ediyor bizde hiç ateş olmadı, zaten üst solunum yollarını etkileyen bir virüs. Bizim ilk belirtilerimiz burun tıkanıklığı,ağızda balgam ve öksürüktü. Tedavisi de bol bol burun yıkama, oksijen tedavisi,hava takviyesi. Doktor bu virüsün çok sinsi olduğunu bir gün iyiyken ertesi gün bir anda ciğere inebileceğini söyledi. O yüzden evde tedavi ile zaman harcamak yerine bir hastaneye götürün en azından test yapılsın içiniz rahat etsin. Bir şey varsa da erken teşhis çok önemli semptomlar artmadan. İnşallah öyle bir şey yoktur, Allah şifasını versin. Bir an evvel düzelsin inşallah🤲