Herkese Merhaba yaklaşık 2 haftadır genital bölgede inanılmaz bir ağrı vardı.İlaç,krem ne verildiyse asla geçmedi.En son doktorum lazer+prp önerdi.Daha önce lazer yaptırdım ancak ilk defa prp yapıldı ve canım cidden çok yandı ve yapıldığı yer hala yanmaya devam ediyor.Aranızda genital bölgeye prp yaptırıp bu şekilde acı yaşayan var mı?