Kızlar ev aldık eylül ayında gecemedik eşim bikaç ay çalışmadi tekstilde çalışıyordu iş yoktu günlük gitti oralarda da iş durdu neyse perde hali koltuk alınacak eşim bayram sonında gıdıcez dedi bende istiyorum tabiki öncelikle hangisi daha önemli perde zaten alınacak hali eski sereriz daha sonrada alınır koltuk hemen alınmaz bence eve geçince koltuksuz kalmak istemem yerde de oturmayı sevmiyorum oturamıyorum ben perde ve koltık alınsın halıyı idare ederiz evdekilerle diye düşünüyorum sizce sizin fikriniz nedir teşekkürler.