Merhaba bunların hepsi geçecek. İnanmıyorsun ama geçecek. Benim de 11 aylık bebeğim var bir de dört yaşında kızım. Ben bir de mükemmel bir hamilelik geçirdim, o kadar iyiydim ki. İlk kızımın doğumundan sonra da hiç böyle birşey yaşamamıştım. Ama ikinci doğumdan sonrası xok kötü oldu. Aylarca sürdü benim belki altı yedi ay. Ne zamanki ufak kızım gülmeye, oturmaya, kendini az da olsa ifade etmeye başladı, büyük kızım o ara kreşe başladı o ara baktım ki hafiflemiş bendeki durumlar. Hergun ağlıyordum öncesinde. Her an her saniye. Çok kötü buhranlı günlerdi Allah kimseye yaşatmasın. O hafiflemeden sonra gittim o çok aklımdaki ehliyete yazıldım ve aldım :) daha çok insan içine karışmaya basladim. Farkettim ki artık ağlamıyorum ve günlük hayata adapteyim. He hala arada geliyor mu garip hisler geliyor ama esir almıyor eskisi gibi. Yani geçecek ama bu bir anda olmayacak. Ama eskisinden daha güçlü bir sen ortaya çıkacak .