arvenvetuna Bebeğime bu ay Bestiron damla başladım ama iyice çalkalamama rağmen siyah siyah pütürler var normal mi acaba kullanan vardır kesin? Ayy görsel de ekleyemedim daha önce hiç görsel eklemediğim için bilmiyorum biri nasıl ekleneceğine yazarsa eklerim 🙈
CuteBadesMama arvenvetuna evet sulu ve içerisindeki pütürler görünüyor, çalkalayınca koyuluk her yere dağılıyor ama pütürler yine belli oluyor. 🌸
lena6254 arvenvetuna Uzun süre biz de kullandık. Söylemiş olduğunuz durumunun aynısını yaşadık ve eczacımızı sorduk. O da yetkili firmaya sormuş. Bu durumun normal olduğunu ve içindeki bitkinin toplama mevsimine göre değişiklik gösterdiğinden kaynaklı olduğunu söylemiş. Dediğim gibi çok uzun süre kullandığımız için aldığımız şişelerde bu farklılığı bazılarında gördük bazılarında ise görmedik. Çok iyi bir demir ilacı olduğu için hiç kullanmayı bırakmadık. Biz çok memnun kaldık.
simseklivekalpli arvenvetuna Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
arvenvetuna lena6254 teşekkür ederim bende direk firmayı aradım sordum görsel gönderdim normal dediler ☺️