momas beybitolat doktor bize beze sürülürse kanar demişti bir de ayı büyük ya koşup oynuyor yani kanaması daha yüksek. Bide rahat hani bardakla rahatsız değil hiç
beybitolat momas önemli olanda o zaten. Siz bildiğiniz gibi yapın tabiki ben sadece tecrübemi paylaştım🤗
momas suheyla92 canım çok teşekkür ederim bence bu doktora göre değişiyor bizimki 3. Aydan sonra lokal yapmıyorum dedi
momas metemom_ sağol canım çok iyi sanki olmamış gibi koşup oynuyor sadece yüz üstü düşmemesine dikkat ediyoruz
gygo momas geçmiş olsun çabuk toparlar inşallah 16 k çok geldi 2 ay önce 3k ya yaptırdık sünnetçi eve geldi bi de