momas biz daha 2ay 15 günlüğüz teyzesi 🥰ama yani 10 da sunnetimiz vardı ..24 saat sonra papatya çayı yaptım 10 dakika öyle suya oturttum ,krem sürdük ve ikinci gün temizledim tabi dokundurdu demekki acimadi ..ve bugün artık rengi ve şişliği de tamamen normalleşti ..altıncı günü bugün çok iyi şükürler olsun 🥰