122607 Hanımlar tecrübesiz anne olarak hangi sütten yoğurt yapacağımı ve nasıl yoğurt mayası,hangi marka yoğurt mayası kullanacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
idildeniz35 122607 pastörize süt ile ve activia küçük yoğurtlarıyla kiwi yoğurt makinesinde yapıyorum hiç tutmadığı olmadı. Toz mayalar da var ama ben beceremedüm onu tutmadı. Makine ile baya pratik oluyor tavsiye ederim
gg3848 122607 bizim doktorumuz pastörize sütten yapmamızı tavsiye etmişti maya olarak da activia kullanıyorum ben🤗
Duyulurum 122607 normal çocuk yokken kendimize yaptığımız yoğurttan yapıyorum. Her hafta 5 kg mayalıyorum çocuklar da ondan yiyor.
dunnobeck 122607 Pastörize günlük süt ve activia probiyotik kullanıyorum. Weewell’in yoğurt makinesini aldım, makinesiz denediğimde tutmamıştı ama makineyle ilk denememde tuttu
aysekmekci 122607 sek pastörize süt ve maya için activia probiyotikli maya bende bugün ilk kez yaptım ve taş gibi oldu becerebildim 😍 sütü kaynatmadım ısıttım sonra parmağımı 7 saniye içinde bekletebildiysem 1 yemek kaşığı activiayı sütle bi kasede açtım sonra tencereye döktüm ve kavanozlara koydum ağızları açık şekilde önceden ısıtıp kapattığım fırına koydum 6 saat bekledi çıkardığımda cıvıktı fırını 70 dereceye getirdim 1 saat beklettim taş gibi oldu sonra buzdolabına koydum
Bebikoluhayatim Normal süt alıyorum güvendigimiiz sütçümüzden 5 kilo alıyorum mayalıyorum mis gibi ailecek yiyoruz