idildeniz35 Kızlar bu bisikleti kullanan var mı? Veya kullanıp memnun kaldığınız başka bir bisiklet? Globber zor katlanıyor deniyor o yüzden içime sinmedi
obobok idildeniz35 bisikleti bilmiyorumda globber oturmalı scoteerını öneririm. 1 yaşından beri parasının hakkını vererek kullanıyor oğlum. Geçen gün garantiye gönderdik zor takıp çıkmaya başladığı için. Sonrasında tutma yerlerinin rengi solmuş diye orasını bile değiştirmişler.
idildeniz35 obobok kızım da 14 aylık ama scooterda daha dengesini sağlayamaz gibi geliyo bana o yüzden korkuyorum 🥺
obobok idildeniz35 oturmalılar zaten. Biraz evde sürer. Çubuklu olduğu için ailede kontrol ediyor. Sonrasında enerji atması için çok gerekli :))
idildeniz35 obobok birkaç ay sonra kullanmak için mantıklı olabilir belki. Şimdilik evde bingit araba deniyorum sürekli atıyor kendini 😃