Zese Benim kızımda ilk doğduğunda atopik dermatitti çok çekmiştik bu dertten. Şampuanından deterjanına hepsini değiştirmiştik hassas atopik ciltlere özel alıp kullanmıştık. Bioderma kreminden de memnun kalmıştım çok iyi bir krem. Mustela da öyle. İsterseniz ikisini de deneyin hangisi iyi gelirse ondan devam edin. Ama doktor bunun geçici bişey olduğunu hep böyle sürmeyeceğini zamanla geçeceğini söylemişti. 4-5 ay bu sıkıntıyla baş ettikten sonra kendiliğinden geçmişti çok şükür. Bizimki artık yaralar döküyordu çünkü çok kötüydü😑