bebitonunannesi_ Görmeden denemeden alıcam tedirginim. 3,5 yaşındaki çocuğa kaç yaş alınır? Sonuçta bikaç yıl giysin istiyorum. Siz daha önce aldınız mı online, kaç yaş büyük aldınız, hangi model aldınız?
HELELEKADIN bebitonunannesi_ oğlum iki yaşına giricek babamlar 3 4 yaş mont almış ama şuan oluyor 12 13 kilo arasında şuan kolları biraz uzun onları da sorun etmiyorum dışarda ellerinin üstü kapanması daha iyi oluyor
sarikavun bebitonunannesi_ su an 3.5 sa 4-5 alisaniz bi tik buyuk olur ama bi kac yil giysin diyosaniz —5-6 alsaniz en kotu seneye de giyer.
sarikavun bebitonunannesi_ tedirgin olacak bi durum da yok etiketlerini kesmeyin. Cocuk demyince olmuyosa ya da icinize sinmiyosa iade edersiniz. Lcw nin bildigim kadariyla magazada iade secenegi vardi.
Duyulurum bebitonunannesi_ 5 yaşındaki oğlum 2,5 yaşında aldığım montu giyiniyor hala. 3-4 yaş almıştım. Minyon bir çocuk
tultanhanim bebitonunannesi_ kızım 3.5 yaş. Kilolu diyemem ama boyu uzun. Görümcem almıştı lcw dan 5 6 yaş mont. Daha birkaç yıl giyer. Öyle aşırı büyük durmuyor. Bende alsam büyük alırım altından kalın giydiriyorum bazen çünkü.
aslanmomy bebitonunannesi_ oğlum 3 yaşında kilolu bir bebek genelde büyük alıyorum bazılarını seneye bile giyemiyor mesela şuan 3-4 5-6 yaş montları var onları giyiyor kiloya kalıba bağlı
simseklivekalpli bebitonunannesi_ ben 8 yaş kızıma 11 12 yas aldim. Boyu uzun 9 yaş giyiyor çünkü. Siz de 5 6 alabilirsiniz bu sene biraz bol olur ama seneye daha rahat olur
bebitonunannesi_ Minigim38 bende az önce sipariş ettim bir mont. Sanki çocukluğumdaki bana almış gibiyim. Bir mont ama çok duygulandım 🥹
Minigim38 bebitonunannesi_ güle güle giysin inşallah ben genelde ebebek yada LCW den mont alıyorum daha sağlam oluyor
alpmila bebitonunannesi_ lcw daha kaliteli bencede e bebek kalıp olarak küçük ve ürünlerinde çekme oluyor