ecmelinannesi37 2 yaşındaki kızım hiç bir şekilde yemek yemiyor zorla bir iki meyve yiyor uyku düzeni tamamen bozuldu iki yaş sendromu olabilir mi ? Hiç yaşayan var mı aranızda herşeyi yere fırlatıyor sürekli 😞
gkt300_ ecmelinannesi37 ayni durumdayiz.buyuyorlar diye yorumluyorum.uyku fuzeni falan kalmadi yemiyor da.
ahlasmomm_ ecmelinannesi37 10 gün sonra 23 aylık olcaz 5 gündür acayip kötü yemesi uykusu hele yemek normal de de iştahlı değil zaten ama bu ara çok kötü normalde ekran açan insan değilim alooo aç diyor başka türlü asla yemek yemiyor sevdiği şeyleri bile ağzına sürmüyor
Mnktrtaaa ecmelinannesi37 23 ay olduk inanılmaz bi haldeyiz ne öğlen uyuyor ne yemek yiyor herşeye hayır alt değiştirmiyoruz üst değiştimiyoruz herşey var
ecmelinannesi37 gkt300_ iki yaş sendromu sanırım büyüyorlar ama anne yüreği aç olduğu için üzülüyorum 😞