elifdemirell_ Sma comfort kullanıyorduk fakat malum durumlardan dolayı Aptamil conformil önerdiler bebeğim kolik bir bebek aşırı gaz oluyor memnun Kalan var mı aptamilden
girlandboy_mom elifdemirell_ ben de sma dan aptamile geçtim dün pronutra aldım ben bebeğim 6 aylık olacak yarın oğlum tadını çok sevdi aptamili genel olarak bebekler seviyormuş zaten
havem Aşırı gazlı bir bebekse bence prosyneo daha iyi olabilir içerisinde prebiyotik var kakası yeşil renkte olur sadece bizim doktorumuz problem olmayacağını söyledi