Kızım tam 2.5 aylık iki gündür geceleri sakin emerken gündüzleri emziremiyorum, normalde memede emerek uyurdu son zamanlarda, şimdi memeye gelmek istiyor ama emdiği gibi sinirlenip kendini geri atıyor, ağlıyor, sakinleştirip denedim, yine almıyor, biraz sağıp denedim, gene almıyor, sadece kendini atıp çığlık çığlığa ağlıyor, açlıktan ağlayıp durmamaya başlayınca son çare sağıp biberonla verdim ama alışmasından korkuyorum, ne yapacağımı şaşırdım. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?