Kızım 22 aylık, bir süredir her bebekte olduğu gibi bez değiştirirken inatlaşma kaçma vardı ama artık hat safhaya çıktı, yakalayabilene aşk olsun yani. Ama onun dışında tuvalet eğitimine hazır olduğuna dair hiçbir belirti yok, sabaha bezi dolu kalkıyor, bir iki defa sadece kaka yaptıktan sonra kaka yaptığını söyledi onun dışında yaptıktan sonra bile söylemiyor. Ama bez değiştirmek işkence oldu acaba eğitim versem mi diyorum sözler neler yaptınız, yada bez değiştirme konusunda yapabileceğim bir şey var mı önerilere açığım