ranarumeysa hilalpak bizim de üç yaşında tutuyor bazen yanlış tutuyordu ben yanlış düzelt dedikçe düzeldi boyama yapmayı çok seviyor boyadılar kalem tutması gelişiyor bence
oglumubeklerken hilalpak 4 yaşında. Genel olarak doğru tutuyor ama bazen yanlış tuttuğu da oluyor uyarıyorum o durumlarda.