numix Bebeğim günde 3 kere mama içiyor. Sabah kalkarken, öğlen uykusuna yatmadan önce ve akşam uykusundan önce. 2′ye düşürmek istiyorum. Öğlen içtiği mama gereksiz mi? Öğlen yemeği yedirip mi yatırmalıyım yoksa ara öğün tarzı bir şey mi?
bekt55_ numix bizimki 1 yaşında bastığı gün mama kendi birakti hiç içmiyor artık 13 aylık şuan bence o kendi bırakır zorlamayın