Selamlar,
Bundan yaklaşık 4-5 gün önce uykularımız çok güzeldi bebeğim 1.5 aylık. Gece 10:30’da yatardı 2- 2:30 gibi uyanırdı uzun blok uykuları vardı yani gece maksimum iki kere falan uyanırdı. Son 4-5 günde gaz sancılarıyla birlikte 1,5 saatte bir uyanmaya başladı her gece rutin olsun diye ona banyo yaptırıyordum acaba üşütüyor mu diye artık her gün banyo yaptırmamaya başladım. Daha önce de gazi olan bir bebekti ama artık geceleri sürekli kıvranıyor. Çok uykusu olmasına rağmen gaz sancılarından dolayı sürekli uyanıyor. Sizde de böyle oldu mu? Kız çocuklarında çok fazla gaz olmaz derler bizimki gaz bombası😂 siz yaşadıysanız size ne fayda etti???