Ben 35-36 haftalik gebeyken ara ara iç çamaşırımi islaticak kadar sivi yada akinti geliyordu ama böyle su gibiydi. Ben de hormonlar çok yüksek salgıladığı için akintidir diye dusundum bir de sürekli gelmeyince endişe etmedim .Bir iki hafta sonra kontrole gittigimde 37.haftamda doktorum bana bebegin kesesindeki suyun azaldigini söyledi sezeryan olacağımda kesindi birdahaki haftaya gün verdi ve ben 38+0 da sezeryan olarak oglumu dünyaya getiridm .Şimdi dusunuyroum da benim o zman yaşadığım akinti değilmiymiş? Ben de doktora demedim ki benim iç camasiirmm sürekli ıslanıyor diye .İlk gebeligin vermiş olduğu tecrübesizlik tabi .Bunu da bugün burda bir postu okumasaydim aklıma bile gelmezdi .Aranızda yaşayan var mi böyle bir durum ?🤔🌼