yenibir Kızlar şimdi baktım 5000 yatmış beş aydır doğum yaptım aralık ayında başvurmuştum normal de geçen aylarında parası yatması gerekmiyormuydu bazılarından öyle duydum toplu verir sandım üçüncü çocuk bu arada
Ozlemas2020 yenibir belli bir süre sanırım 6 ay içinde çekilmezse para bakanlığa iade ediliyor diye biliyorum 3.cocuksa bakanlığı arayın belki tek sefer yatırmışlardır ama sizin her ay 5 bin hakkınız var 5 yıl kadar
byrmm yenibir acaba başvuruyu geç yaptığınız için mi yatmadı diğer ayların parası? Ben kızımı ocakta doğum yapmıştım hemen başvuru yapmıştım bi kaç ay sonra toplu yatırmışlardı paraları.
yenibir Ozlemas2020 daha altı ayım dolmadı gelip kart çıkartın dediler ptesi gidecem diğer ayların parasını diyorum aslında toplu vermesi gerekiyor normal de
yenibir byrmm bende onu anlamadım evet ağustos da doğum yaptım geç başvuru yaptım aralıkta yaptım bu ayın tek yatmış ben diğer ayların da yatar dedim ama şaşırdım açıkçası