Ben 22- 24 derece odada 2.5 tog tulum, içine de tulum ya da alt üst takım giydiriyorum 🤭 uyku öncesi emerken kafası terliyor biraz, onun haricinde terlemiyor. Sıcağı sevdiği için önerilen dereceye uygun giydirince üşüyor.
Sizin oda çok serinmiş, çocuğu daha fazla giydiremeyeceğinize göre odayı daha fazla ısıtmanız lazım.