yisur Kızlar bebeğim 3 aylık sma kullanıyorum ve çok memnundum malum haberlerden sonra aptamil geçtim ama bebeğimde gaz sancısı oldu yatağa koyduğum gibi çığlık atıyor bacaklarını kendine çekiyor yani sanırım gaz sancısı benimle aynı durumda olan var mı
goktugana didemalya yisur sma yo lakır lakır içiyordu bebeğim . aynı şekil aptamil geçtik . bebeğim kolik diye prosyneo ya geçtik bu gazlı bebekler için olan seriye . bebeğim bir hafta boyunca ağladı asla yemedi zorla yedirdim . biberon reddi yapto . şimdi hipp e geçtim. hal biberonu ilk başta reddediyor ama tadını alınca mamanın yiyor. aptamil mahvetti bebeğimi
neslihankusdemir yisur aptamil pronutra kullanıyoruz gaz damlası olarak ta metsil kullanıyoruz cok rahatız
sweetyboys elifdemirell_ prosyne var bız ondan kullanıyoruz gaz yapmıyor aptamilin hakgsnı kullanıyosun suan
elifdemirell_ sweetyboys Biz normalde Sma kullanıyorduk şimdi mama değiştireceğiz de Aptamil conformil aldık onun tadı aşırı kötü iştahla içmiyor
sweetyboys elifdemirell_ prosyne dr tavsıyesı ıle başladık gaz sorunumuz yok ama doyma da sıkıntı yaşıyorum bende İçince saatlerce uyuyan çocuklar varmış benımkı maxx 1 saat ya
cilekbebek1 pimpiriklianne43 onu da temin etmesi çok zor her yerde bulunmuyor 20 tane eczane aradım neden böyle acaba 😓
pimpiriklianne43 elifdemirell_ bilmiyorum ki bize doktor gazlı diye tavsiye etmişti ama kabiz yapınca hipp organik combiotic kullanmistim
sweetyboys elifdemirell_ ben de bugün aldım bayağı uyuyorlardı içeriyi temiz yurtdışında falan çok kullanılıyor muş biraz daha tok uyuma süresi arttı diyebilirim
pimpiriklianne43 cilekbebek1 biz eczaneye sipariş veriyorduk birkaç saat sonra gelmiş oluyordu özel mama olduğu için sipariş üzerine geliyor
pimpiriklianne43 goktugana prosneyo alerji ihtimali olan bebekler icin dedi doktorumuz aptamil comfomil gazlı bebekler icin
miranasaf06 yisur bizde aynı sma kullanıyordum şimdi aptamil pronatura aldım gaz yaptı biraz ama gaz damlası da kullanıyorum şu anlık iyi diyebilirim