Oğluma cigitin ince uzun kollularını alıyorum genellikle memnunum sadece oğlum 2 yaşında ama 2-3 yaş biraz büyük oluyor 1-2 yaşıda yok sanırım hiç görmedim. Ohlalakoala sayfasından taytlar ve zıbınlar alıyorum onlardan da memnunum biraz büyük alıp iki sene kadar giydiriyorum. H&M de indirim vardı yaz için iki üç takım aldım çok güzeldi kumaşları. Koton ve defactodan da alıyorum onlardan da memnun kaldım. Hepbaby sayfasından da Polarlı eşofman altları ve kazakları almıştım onlarda güzel. Ben gezmekten ziyade internet alışverişini daha aktif kullanıyorum