Kızım yeni bir yaşına girdi. Beş altı gün önce evde hepimiz abiside bende kızımda hasta olduk. Ben yeni virüsten oldum kızımın iki gün sadece hafif ateşi oldu geçti , hatta diş sandım ben. Ama şu üç gündür sadece su içip uyuyo. Hiçbişy yemiyo. Dün doktora gittik tahliller temiz çıktı ama şu iki günde kilo kaybı olmuş bile. Zaten geriden geliyo kilosu. Bugün daha iyi olmuştur artık dedim ama uyandı yine yemiyo hiç hiçbişy. Doktor diş olabilir azıları gördüm sanki dedi. Normal mi bu kadar uzun sürmesi diş olsa bile. Normal mi bu kadar süre aç durması? Sadece su içiyo. Arada azıcık meyvesuyu içiyo o kadar.yaşayan var mı böyle bişey lütfen yardımcı olun bana. Ağlamaktan helak oldum zayıflıyo kızım. Bende hamileyim o böyle kendimde ağzıma lokma koyamıyorum.