dunyaninenguzelkokusu Merhabalar saçımda şuan ombre var ama ben tüm saçımı komple platin sarısı yaptırmak istiyorum. Boyarken ombredeki sarılara paket atılıyor mu yoksa komple mi açıyorlar?boyaması uzun sürer mi acaba ?