Arkadaşlar merhaba, 17 günlük bebeğim var ilk üç gün sütüm gelmediği için hipp organic combiotic mama kullandık sütüm geldikten sonrada günde iki kez mama vermeye devam ettim. Bebeğimin gazı çok ıkınıyor ağlıyor çok zorlanıyor tuvaletini yapınca da sarımsı bir kakası oluyor günlük genelde 5-6 kez bez değiştiriyoruz büyük tuvalet olarak bu normal mi? ve bu mama dışında hangi mamaya geçebilirim?