Çok geçmiş olsun. Zeytinyağı sonrası tarakla tarayınca hepsi dökülüyor mu bundan emin misiniz? Ben de tarakla yapınca yarısı kafasında kalmıştı. İnternette bir video gördüm kadın zeytinyağı ile kafasını bekletmiş çocuğun sonra da rimel fırçası var ya onun gibi bir fırçayla geriye doğru tarayarak hepsini soydu. Bende rimel fırçası yoktu ama biberon temizleme fırçası vardı yumuşacık. Ben de zeytinyağlayıp sonra o fırçayla taradım ve hepsi döküldü kafasındaki konağın. Mustela şampuan ne kadar etkili bilmiyorum ama en etkilisi sanırım zeytinyağı. Siz de yumuşak bir fırça ile denemek isteriniz belki. Bu arada bebeğimin saçını 3 numaraya vurduk öyle ortaya çıktı kafasındakiler. Saç uzunken anlamamışız.
İnternette şöyle aratınca benim fırça çıkıyor: dr browns Biberon Hava Akış Sistemi Temizleme Fırçası