emelnur eylulbebesi_ bende su içemiyordum sakız çiğneyince su isteği çok oluyor sizde deneyin öyle çok içiyorsunuz
Leylamoznur emelnur bende öyleydim fakat kafanda başlaman lazım bide ağır diyet yapma canım spor yap evde bende 79 kiloydum 2 hafta olucak 6 kilo vermişim ve hiç birşey kesmedim makarnada pilavda yedim fakat azıcık nevsimi körlemek için ve aralıklı oruç yaptım
12betul emelnur Başarırız kız . Kriz günlerim de ne yapıyorum mesela ben onu söyleyeyim ağır bir şey canım istiyor yiyorsam öğlen yiyorum mesela akşama bırakmıyorum . Akşam daha az tüketmeye çalışıyorum
Zhr_ygz emelnur bende aynıyım sürekli tatlı çikolata yiyorum dahiliyeye randevu aldım insülin direncime baktırcam o yüksek olunca şeker isteği bitmiyo
emelnur Zhr_ygz bsygt yaparız başarırız bence bir yerden başlamak lazım sende yapabilşrsin bende yarın başlicam
yusuf3850 Valla bende 1 hafta olacak diyete başladıgım zayıflatan kahve aldım şimdide termal tayttan siparış ettım dur bakalım bogazımı tutarsam inşallah zayıflıycam ama bide şu var bacılarımla iddia ya girdik bakalım🤣
gizematadeniz eylulbebesi_ ayni ben de 16.5 aylik oglum ve emzirirken aldigim kilolar ile diguma gittiğim kilodayim. Yaklasik 2 hafta oldu diyet yapiyom. Insallah azimle vercem
eylulbebesi_ gizematadeniz ay inşallah Benim artık takıntı haline geldi sürekli tartı başındayım aklımda sürekli kilo var
budakrabia emelnur çok kasmayın kendinizi akşam 6 dan sonra birşey yemeyin günde 3 litre su için 10 günde farkı görürsünüz birde protein ağırlıklı beslenirsiniz çok iyi olur sabah yumurta yiyin doyana kadar 7-8 akşam et salata baklagil bu kadar spor bile yapmanıza gerek yok