ppmerlina Kızlar emziriyorum hasta oldum ateşim 39.9ları gördü. Aynı zamanda da öyle bir üşüdüm titredim ki size anlatamam. Boğazlarım davul olmuş İyice araştırıp 1 adet advil içtim sizce zararı olur mu Ve iyileşmek için ne önerirsiniz
nehiremi ppmerlina aynı şekilde oldum üç gün önce hemen özel hastaneye götürdüler beni parol ve boş serum taktılar soğuk uygulama yaptılar 40 dereceden 37.5 a indi ateşim evde de sadece parol içebiliyoruz diğer ilaçlar önerilmiyor bir daha almayın bence çok geçmiş olsun
octaviablakee Emzirme döneminde ben parol kullanıyorum sadece, sarımsak kürü vs deneyebilirsiniz doğal yöntemler.