Günaydınlar öncelikle bütün annelere benden ☕️🌸
4 aylık kızçem var hanımlar 3 hafta oldu geceleri saat 2-3e kadar uykuya direnen, çığlık çığlığa bağıran 🙂↔️ ne yaparsam yapayım rutin, banyo, erken yatırmak, uykusu gelince yatırmak vs hicbisey fayda etmiyor. Emerken uyuyor uykuya dalıyor yatağına alıyorum 5 dk geçmeden baslıyor bağırmaya. Böyle böyle al uyut bırak bi bakıyorum saat 3 olmuş o saatten sonra da 4-6-8 kalkıyor yine emiyor. Bu ataktan mı neden hic mana veremiyorum, gündüz uykuları deseniz yine uyutuyorum bırakıp yanından ayrıldığım anda max 15 dk sonra uyanıyor hep basında olalım istiyor. 4 yas bir oğlum daha var ve ben artık huniyi takmak üzereyüm 😂😂 bana şu zaman sonra geçer sabret diyecek olan var mı ya bu durumu yaşayan?? Oğlumda da 4 ayın çoook zor geçtiğini hatırlıyorum ama gece uykuları hep düzenliydi onun aksam 8-9 diyince yatardı gece uykusuna