3 yaşında bir oğlum var yan komşum tanıdığı çok zengin aile oğluma kıyafet gönderiyor yani bizim alamayacağımız kıyafetler ayakkabılar kar tulumları istesek yani bir takımını alırız diğerlerini alamayız o kadar pahalı kıyafetler montlar ama ben burada bir sohbette ikinci el kıyafet giydirip sonradan çok pişman olan insanlar var neden pişman olduklarını anlamadım ama ben de mi olurum giydirmesem bilemedim ya