3,5 aylıkken başlamıştı atak haftamız ve bugün 5 aylık oldu hala devam ediyor,sadece emerek uyuyo hızlı birşekilde ve bunun sonrada bir alışkanlığa dönüşmesini istemiyorum,geceleri kaç kere kalktığı oluyo emmeden uyumuyo,atak haftası bitince alışkanlık olarak kalır mı yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz emerek uyutmak istemiyorum bunu şimdi mi önlemeliyim yoksa atak geçince ?