Kızlar günaydın, bebeğimin iki gündür burnunda hırıltı var burun aspiratörüyle çektiğimde sümük geliyor, ara sıra hafiften öksürüyor ve huysuzluğu hat safha da. Daha çok küçük olduğu için dışarısıda çok soğuk bu yüzden doktora götürmeye korkuyorum ve hastane ortamında daha kötü olur diye düşündüm. Evde yapabileceğim bir şey var mı başına gelenler yardımcı olursanız sevinirim