arzu38arzu aleynaderin1 prego mu sizinki Çift yönlü benim arabam ve koldan değişiyor o yüzden cok rahat oluyor
aleynaderin1 Niyesordunbucevabi bede Kraft Bali var çok hafif ama çocuk oturur pozisyonda olmuyor rahat hareket edemiyor öyle kalıyor
mt5895 @aleynaderin1 Bagi neo 2 kesinlikle mükemmel, hafif, çift yönlü ve katlanınca minicik kalıyor. Fiyatı biraz pahalı ama değer
ilayda1003 Kızlar belki ilginen olur ben de baston bebek arabası aldım yirmi gün galan oldu kızım en fazla on sefer falan binmiştir kaldırdım şu anda odasında duruyor binmiyor sevmedi
ilayda1003 https://imgyukle.com/i/SoU3rs https://imgyukle.com/i/SoUWbb https://imgyukle.com/i/SoU8hQ https://imgyukle.com/i/SoUUGS
mavii_98 aleynaderin1 model olarak birşey diyemicem bende prego var çok memnunum ama satış danışmanının söylemine bakıp çift yönlü almadım belli bir dönemden sonra sizi değil dışarıyı görmek isticek ama bulunduğum yer oldukça poyrazlı yaz kış şimdi olsa çift yön alır rüzgar yönüne göre değiştirdim 🌸
nursahmila aleynaderin1 chicco goody xplus aşırı memnunum ben.kullanımı hafif oluşu pratikliği sürüşü ve bebeğimin konforu hepsi çok ama çok iyi. Tavsiye ederim ayrıca çok da şık
tyugsug aleynaderin1 bende uygun bişi almak istiyorum baby care gördüm kulllanan var mı merak ediyorum
aleynaderin1 tyugsug Babyforce arkadaşım kullanıyor 8 ay önce 5000 almış şuan civil indirim yapmış 3600₺ onu alıcam
aleynaderin1 tyugsug Babyforce arkadaşım kullanıyor 8 ay önce 5000 almış şuan civil indirim yapmış 3600₺ onu alıcam
songulakyrk aleynaderin1 merhaba bende civilden aldım 1.5 sene önce benimki baby enzo benzer gibiler biraz hantal bi araba alırken hafif olması biraz daha önemli
yuceaybars aleynaderin1 bagi heritage kullanıyorum çok konforlu taşlı yollarda bile tekerleği sayesinde bebeğim sarsılmadan gidiyor
momica aleynaderin1 elele vita premium aldım pusetle kullanıyorum şuan içinde bebeğim varken bile rahatlıkla kaldırıp girişteki 10 merdiveni inip çıkıyorum pusetsiz hali daha da hafif olur tek elle de katlanıyor çok memnunum ayrıca çok yer de kaplamıyor dolapta saklıyorum