Eşim de dışarıda yemek yemez hiç, hep böyleydi
Bende aşırı severim
Ama artık insan korkuyor,sağlıksız diye.
Hep bildiğimiz yer var, biraz pahalı ama çok kaliteli bir yer
2 ayda 1 felan oraya gider kebap yeriz
Biz zaten Fastfood hiç yemiyoruz, evde ben yapıyorum hamburgeri.
Lahmacun falan seviyoruz, onu da fırına yaptırıyoruz,buzluğa da atıyorum.
Havalar ısınsın, kebabı da pikniğe gider mangal yaparız 😂😂
(antepli olmak😂)
Yani dışarıdan yiyor muyuz pek bilinmiyor.
Eğer evde yemek yapamayacak gibiysem, yada çok değişiklik istersek bilinen Bi yere gidiyoruz yada ordan eve getiriyoruz.
İnsan güvenmiyor artık Bi yere gerçekten.. 🫤