17 aylık. Sabah 7:30′da kahvaltı ile güne başlıyoruz. Ben kahvaltı hazırlarken eline yemesi için bir şey veriyorum yoksa asla kucaktan inmiyor. Kahvaltı bitince temizlik yapmayacaksam bile muhakkak oturma odası salon süpürürüm onun da eline bez veririm kapı siler 😂 mutfağı toparla süpür derken 10u geçiyor saat. Sonra ben kahve içerken o kuru meyve kefir yer. Fonda radyodan türkü açık olur hem yer hem oynar hdjddjjd 11:30-12:30 arası öğle uykusu 1.30 saat sürer. Dünden kalan sulu yemek ya da çorba yoksa yaparım, varsa yatarım 😂 kalkınca öğle yemeği, cırtlı kitaplar, bovling seti ve boyama sırasıyla oynarız ve akşam yemeği için mutfağa geçeriz. 4 gibi yemeğe başlasak bununla 7′ye doğru ancak bitiyor ne doğrasam yiyor 😂 biz çay içerken ona da ballı limonlu ıhlamur veriyorum masa tepesinde hem mego oynuyor hem içiyor sonra da 9 gibi yatış. Her gün olmasa da 2 günde bir öğle yemeği sonrası yarım saat de olsa kapı önüne çıkarız