Benim bebeğim de 10 ay 10 günlük
Ekran veriyorum valla çünkü zaman geçmiyor havalar da soğuk olduğu için çok çıkaramıyorum dışarı oyuncaklarıyla birlikte oynuyoruz bazen yürüteç e koyuyorum yemek yapıyorum oda geziyor
Yemeğe gelirsek sabah 7 buçuk 8 gibi uyaniyor ilk mama veriyorum saat 10:30 gibi ilk uykusunu yapıyor uyanınca kahvaltı hazırlıyorum zeytin çok sever zeytin yumurta peynir veriyorum kaşarlı omlet yapıyorum kahvaltı dan 2 saat sonra tekrar mama veriyorum sonra saat 3 gibi ikinci uykusunu yapıyor o uyurken bende çorba falan hazırlıyorum yoğurt çorbası, şehriye çorbası,balkabağı havuç patates falan karıştırıp çorba yapıyorum ara öğün olarak yoğurdun içine muz koyuyorum veriyorum ya da irmik muz bebe bisküvisi ceviz karıştırıyorum
Akşam da bizimle biz ne yersek ondan da veriyorum en son saat 9 gibi uyumadan önce mamasını veriyorum uyuyor gece ben uyumadan önce saat 12 gibi tekrar mama veriyorum o uyurken içiyor sonra gece saat 3 gibi uyaniyor yine mama veriyorum uyurken içiyor bu kadar 😃